نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2221
-
الف
+

بیننده های آی فیلم 2 به جذاب ترین بخش وبسایت این کانال رای دادند

بخش «برنامه ها» در وبسایت کانال تلویزیونی آی فیلم 2 به عنوان جذابترین بخش انتخاب شد.

مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 ، بخش «برنامه ها» در وبسایت این کانال را به عنوان جذابترین بخش انتخاب کردند.

به گزارش آی فیلم 2 ، کانال تلویزیونی آی‌ فیلم 2 به شکل ماهانه سوالاتی را در بخش نظرسنجی وبسایت این کانال تلویزیونی طراحی می کنند تا از میزان رضایت و سلایق بیننده های شان مطلع شوند.

در این دوره از نظرسنجی سوال وبسایت آی فیلم 2 از مخاطبانش این بود که به نظر شما جذاب ترین بخش وب سایت کانال آی فیلم2 کدام است؟

با توجه به این نظرسنجی که مخاطبانی از کشورهای فارسی زبان از جمله افغانستان و ایران اشتراک کرده بودند ، انتخاب بینندگان آی‌فیلم 2 ، بخش «برنامه ها» بود که 53.4% کل آرا را به خود اختصاص داد.

بخش «موسیقی» با 26% در رتبه دوم قرار گرفت.رتبه سوم این نظرسنجی نیز به «جدول نشر و نشرات زنده» با 13.7% رسید و بخش «فرهنگ و هنر» نیز با 6.8% درصد در رده آخر قرار گرفت.

در وبسایت کانال تلویزیونی آی فیلم 2 در قسمت «برنامه ها» آرشيو تمام قسمت های برنامه پنجره ی آي فيلم، سينما آي فيلم، ويژه برنامه ها ، خنده نما،فلم نما و گزارش های ویژه نشر می شود.

همچنین شما در بخش «موسیقی» می توانید دسترسی کامل به جدیدترین موسیقی های آوازخوان های ایرانی ، افغانستانی و تاجیکستانی داشته باشید.

مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 می توانند ساعت نشر سریال ها و نشران زنده را در بخش «جدول نشر و نشرات زنده» مشاهده کنند.

بخش «فرهنگ و هنر» در وبسایت کانال تلویزیونی آی فیلم 2 شامل خبرهای فرهنگی هنری از ایران،جهان و افغانستان ، مصاحبه و گفت و گوی اختصاصی با هنرمندان ایرانی و افغانستانی و گزارش می باشد.

م ح/ ب ک

نظر شما
ارسال نظر